Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

Störd lärare man har....

Av annorlunda - 20 februari 2008 15:57

Min (cp) lärare är ju bara för störd... *suck*

Allvarligt talat, nu har hon mejlat mamma(jag fick läsa mejlet.) och hon har bla. skrivit att misshandeln inte kan vara sann, herregud... jo det är den, jag har ju förfan ett vittne men det skiter väl hon i? hon tål mig ju tydligen inte... :S *hatar henne med*

Jaha, sen ville hon veta varför jag typ var så... mm... asså inte skötte skolan särskilt bra... hade hög frånvaro o shit... kan hon verkligen inte koppla ihop det? Då är det väl fan nått fel på henne tycker man ju...
ajja... skitsamma... :/ 
Har varit hemma hela denna veckan faktiskt, jag orkar verkligen inte dit! Igår fick jag ångest attack, hmm, tack Johan för att du smsade lite med mig iallafall. :) <3  fick lite panik angående mamma också, men johan lyckades lugna mig. ville smsa en annan person, men orkade inte. :P
Vi snackade om mamma lite... elr, jag tror han halvsov för jag störde nog hans sömn .. :P men iaf. ;)

HAHA, såg nu på en sida att jag fått mejl. det hade han skickat typ 1 min innan jag loggade (hade typ missat det) där det står "Gå och lägg dig!"  Hahaha. xD  Vaddåra? :O Ska man inet vara uppe 03.40? Haha... ;)

Nej, imorgon ska jag till skolan. Om jag så ska sitta uppe hela natten och uggla! :P HAha fyfan vad segt det lät... ;)  nu ska jag städa upp lite mer i mitt stökiga rum, och så får marsvinen springa lösa. stackarna fick inte komma ut igår... :o) kom på det i natt, suck... :P tur att man har sallad och kan muta dem. ;)

Men nu ska jag leka med marsvinen, om jag orkar. haha. dom ska iaf ut lite nu.

Åååh, fick svar på en sida från en kille jag chattat med typ 2 veckor nu. han vill se mer bilder på mig, haha. :'D  (Och den andra vill ha sex med mig, om jag vill. ;) HAHA, alltså gåre bra på killfonten... bara den där jävla åldern...)

Fan vad instägnt mitt rum stinker *dö...*  haha fan då! XD  Jag vill ju slappa... :S :P men neee då... haha... vad gör man inte för gullen? Och sin egen hälsa? haha... :P


Haha okej, nu ska jag gå iaf. :)  Kram. <3  //   Wizy.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annorlunda - 4 mars 2008 19:30

Jag var hoss bup idag, det gick bra...men jag har sån bultande huvudvärk nu att jag tänker gå och lägga mig. godnatt allesammas...  jag har igentligen plugg och göra, men jag anser att jag ska må bra för att kunna plugga, liksom huvudvärk = dåligt = ...

Av annorlunda - 3 mars 2008 07:17

Haha, jätte kul. hej allihopa.jag vaknade för 10 min sen, en fruktansvärd natt kan jag tala om med smärta. :/ fan alltså. jag vaknade och hade fruktansvärt ont i sidan, det verkligen stack till enormt. typ kändes som jag fick kramp fast mkt värre smä...

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp. Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler...

Av annorlunda - 29 februari 2008 17:25

hej.jaha, det är fredag. hurra. var hemma idag, andledning? jag la mej med vilja och somnade om, vaknade vid 11... snark, låg till 12. då åkte mamma till sjukgymnasten(hon har vart väldigt sjuk så blev hon as smal, så sjukdomen började röra musklerna...

Av annorlunda - 29 februari 2008 01:31

Sista dagen för Februari. tiden flyger förbi... hmm... ny dag med, haha...Jaha... då har man gjort en lista för idag då.1) skolan. 2) ev. plugga. 3) städa badrummet... 4) städa hela mitt rum. 5) städa marsvinsburarna + alla tillbehör. 6) städa skrivb...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards