Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

tack för den...

Av annorlunda - 21 februari 2008 17:52

Hej, tja, shoo, eller vad helsike man nu ska säga? Allt betyder samma sak iaf... ajja...

Satt faktiskt och skrev 3 dikter om en person jag är jävligt lack på just nu. men jag kommer över det, man får väl låta sorgen och hatet ha sin gång, och resa sig upp igen. :) h*n såg till att slå till när jag mådde kasst. hoppas h*n inser sitt jävla misstag och ber om ursäkt, om inte mister h*n mig... men det är ju inte mitt problem. :P

Sitter och funderar på om man skar inga pappa och be han köra mig till ett ställe, men vet inte om jag orkar det. Skit säger jag bara, jag orkar inte... jag vill inte, men måste helt enkelt stå ut med den tanken... *suck* ;/

Idag vaknade jag, hmm, lagom tid för skolan iallafall, men gick jag upp? Näää, för jag somnade vid 4 inatt, tack vare att jag inte kunde släppa tanken på h*ns ord, allt kom som ett stort svek. Låg och kämpade imot tårarna, ville börja gråta men höll tillbaka allt. "Hur ska jag klara detta?" Tillslut satte jag mig vid datorn lite, laddade ner typ 5 låtar... <3  En ny Sofijah låt, och lite annat kul. :) Sen kom tankarna på denne person tillbaka så jag la mig igen och somnade om, vaknade några gånger men la mig igen, ville verkligen inte upp alls... men vid 16.00 sa mamma att jag var tvungen att gå upp och käka, sen fick jag sova mera... och jag ville inte bråka med henne, det behövs inte ett till bråk - så jag gick och åt middagen. *suck*

Mina ätstörningar som gör sig påminda hela tiden, börjar bli jobbigt nu. men det är mitt fel. ;) och jag är absolut inte smal, så fortsätter tills jag är smal. ^^ gick ju ner 1 kg december - januari. Hoppas på att gå ner minst 6 kg till innan sommaren iallafall. ^^

Nu ska jag se på TV... och mysa med mina älsklingar... dom springer för övrigt fritt på golvet flera timmar nu, så har dom ingen filt eller nått, utan rakt på golvet, så torkar piss runt hela buren på kvällen och massor med bajs. ^^  Men vad gör man inte för sötnosarna?   Våfflan börjar springa mot fönster hållet, alltså lite längre bort från fönstret, ska fixa lite mer leksaker, hus mfl. till dom på golvet också. :P så dom vågar ut mer i rummet, dom får spinga över hela just nu. när jag är här då förstås... ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annorlunda - 4 mars 2008 19:30

Jag var hoss bup idag, det gick bra...men jag har sån bultande huvudvärk nu att jag tänker gå och lägga mig. godnatt allesammas...  jag har igentligen plugg och göra, men jag anser att jag ska må bra för att kunna plugga, liksom huvudvärk = dåligt = ...

Av annorlunda - 3 mars 2008 07:17

Haha, jätte kul. hej allihopa.jag vaknade för 10 min sen, en fruktansvärd natt kan jag tala om med smärta. :/ fan alltså. jag vaknade och hade fruktansvärt ont i sidan, det verkligen stack till enormt. typ kändes som jag fick kramp fast mkt värre smä...

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp. Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler...

Av annorlunda - 29 februari 2008 17:25

hej.jaha, det är fredag. hurra. var hemma idag, andledning? jag la mej med vilja och somnade om, vaknade vid 11... snark, låg till 12. då åkte mamma till sjukgymnasten(hon har vart väldigt sjuk så blev hon as smal, så sjukdomen började röra musklerna...

Av annorlunda - 29 februari 2008 01:31

Sista dagen för Februari. tiden flyger förbi... hmm... ny dag med, haha...Jaha... då har man gjort en lista för idag då.1) skolan. 2) ev. plugga. 3) städa badrummet... 4) städa hela mitt rum. 5) städa marsvinsburarna + alla tillbehör. 6) städa skrivb...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards