Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

Massor som hänt... :D

Av annorlunda - 22 februari 2008 23:29

hej svejs. :D

det är rätt roligt vad jag är bra på att få ovänner. ^^ men haha okej, personen som jag nu tänker berätta är en tjej är helt dum i huvudet fortfarande. :P Hon har inte ens bett om ursäkt. (eh, ingen av er vet vad som hänt. xD och nu var jag till och med snäll mot henne, så hon grinar "lite" i onödan.) m en men, hon vill ju mista mig så det får hon göra. :) att du gråter dig till söms för något "jag" sagt, att du snackar skit(om mig) för någonting "jag" sagt, så vafan, då får du skaffa dig ett liv nu, va? ;)

jaja, alla gillar och tracka på mig. haha och jag bryr mig inte längre. ;) Jag & Johan... äääähm... han blev tydligen grinig över någonting (men jag orkade inte bry mig, jag var mer sur på en annan då.) och jag blev väl rätt besviken, han är ond ibland. :P Men aja, vi är väl vänner nu... iaf enligt honom, själv är jag osäker men får väl bita ihop. är bra på att få ovänner, får lägga av med skitet snart alltså. ;D

sen är jag FETT LACK på en kille med, tror inte jag ska skriva med han mer... xD så jävla nördig är han... han tror att han är så jävla mycket, men serri, han dissar ju sej själv... dahh... haha... okej... nej... har inte fallit för att vara fjortis... ELLER? haha neej då... :D

HahAH skrev en disslåt om ett par pers förut. :D ffyaan, tycte verkligen jag fick till den riktigt bra. xD (och skiter i vad ni tkr, haha. xD) ååh . ^^ Skitkul att skriva egna låtar ju. :) skrivit 13 låtar. ^^ + 3 på G. :D

idag har jag iallafall "arbetat", fniss. var iof hemma från skolan. sov till 15.00, jag behöver verkligen ha lov en vecka te, men nu har jag slapapt i 2 veckor. :P på måndag är det möte och skit. :( vet inte hur jag ska klara det. :(  men diskade matskålarna/vattenflaskan, skurade halva golvet, ehm, förhand med papper? :P jag orkade liksom inte så jag tog bara pisset, och dom hae visst kissat som in i helsike på 4 timmar. ;) o mycket skiiiiiiiit med... urin på väggarna t.o.m fan vad äckligt, men de gick lätt bort. (tack gode gud, mamma hade fått damp) xD Sedan, städade jag buren och tvättade (med lite vatten o papper.) 2 hus som dom skulle ha i buren. Måste tvätta filtarna med, haha, MÅSTE. xD men orkar inte, haha... har gjort det för hand dom andra gångerna. fett störande tyvärr...

marsvinsbädden blir typ svart efter en vecka, och om man tar för hand (som jag gjorde sist) så blir vattnet helt pissgult. :P skitäckligt. ;) så nu får dom aldrig ha den i buren mer iaf... men jag tror jag ska ta filtarna för hand ikväll, det är ju dö små liks... börjar bli en hobbie, hahahah... :P  mest för att jag inte tror mamma vill tvätta dom i tvättstugan om vattnet blir gult. ^^  vilket jag kan förstå. :P

nu ska jag iallafall sluta blogga, som blivit en vana. haha. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annorlunda - 4 mars 2008 19:30

Jag var hoss bup idag, det gick bra...men jag har sån bultande huvudvärk nu att jag tänker gå och lägga mig. godnatt allesammas...  jag har igentligen plugg och göra, men jag anser att jag ska må bra för att kunna plugga, liksom huvudvärk = dåligt = ...

Av annorlunda - 3 mars 2008 07:17

Haha, jätte kul. hej allihopa.jag vaknade för 10 min sen, en fruktansvärd natt kan jag tala om med smärta. :/ fan alltså. jag vaknade och hade fruktansvärt ont i sidan, det verkligen stack till enormt. typ kändes som jag fick kramp fast mkt värre smä...

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp. Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler...

Av annorlunda - 29 februari 2008 17:25

hej.jaha, det är fredag. hurra. var hemma idag, andledning? jag la mej med vilja och somnade om, vaknade vid 11... snark, låg till 12. då åkte mamma till sjukgymnasten(hon har vart väldigt sjuk så blev hon as smal, så sjukdomen började röra musklerna...

Av annorlunda - 29 februari 2008 01:31

Sista dagen för Februari. tiden flyger förbi... hmm... ny dag med, haha...Jaha... då har man gjort en lista för idag då.1) skolan. 2) ev. plugga. 3) städa badrummet... 4) städa hela mitt rum. 5) städa marsvinsburarna + alla tillbehör. 6) städa skrivb...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards