Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Nalle<3

Av annorlunda - 25 februari 2008 00:00

tjenare.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt idag... hmm...

har suttit och chattat med Johan (kanske borde sluta nämna honom?) och saknar "Nalle." men chattade med Nalle igår kväll. var jätte kul, saknar honom. det är en rätt trevlig kille "Nalle". haha... :)  han vill komma hem till mig, och ha s*x. lite... väl... mja... haha.... fåse vad jag tycker om saken. ;)
nu chattar jag dock med en annan kille. men han är jätte osocial. xP han har typ någonting imot mej tror jag, trots att jag knappt skrivit med honom, och då har jag betett mig mer moget. (*sända en tanke till Kent och flina elakt.*)

"När alla andra lever svensson liv, med volvo och villa, hela den skiten får mig fan och må illa."  (Tokish - Såå sjuk.)  Haha den låten är jätte bra. =)

nåja... nu är jag ilte trött... var skit sur i typ 2 timmar på mamma och syrran, dom svek mig rätt djupt. tusen tack. jag är fortfarande fruktansvärt besviken, men jag ska resa mig upp snart. livet är mer än hat och sorg. även om mitt liv mest består av det. saknar lyckan. nåja. just nu glädjs jag åt att jag ska få köpa 2 marsvin till. en kastrerad hane och en hona. hoppas dom går ihop med Maggie och Våfflan, måste dock fixa transport ner hit bara. :)

"Poesin är allt jag har kvar, man blickar tillbaka i livet, sätter ord på känsler man känner. Man uttrycker sig som man vill. Poesin är det som driver mej vidare, till den värld jag lever i. Min egna värld, där jag kan vara mig själv utan att folk lägger sig i. min egen värld, i min egna fantasi. poesin tar mig till en värld - en värld där allting är möjligt. Dagar allting är svart i livet, får poesin mig att andas igen. Andas och var glad, ta vara på lyckan, älska ditt liv. Barndomen kommer aldrig tillbaka, snart tonåring. Livet är mörkt, dagarna går fint, men nätterna är ett helvete. Sätter mej på datorstolen, och skriver ner hur jag mår på datorn. Sedan sluter jag ögonen, och faller tillbaka till poesins värld. En värld där jag kan vara mig själv, utan att skämmas över det. En värld där folk inte dömmer mig. Där jag kan vara mig själv. Utan poesin är jag ingenting, utan poesin skulle jag inte finnas.
Det började som en enkel rad, men ämnet bet sej fast i mig, och jag skrev vidare, rad efter rad. Sist men inte minst, underskatta aldrig dig själv."

avslutar mitt bloggande för idag, sov gött allesammans. :) själv ska jag luta mig tillbaka, och mörda lite fula varelser(fniss) i Midnight Strike. :)  Ett spel som biter sej fast i själen, och man är fast. :P  Äkta action spel äre! Kul som sjutton, värt att spela. finns som onlinespel och går att ladda ner. :) (Jag har laddat ner.)

I natt ska jag nog vara uppe hela natten, I think.  ;)  //  En rätt trött, men glad tjej. (Tack Johan, för att du orkade höra på mitt gnäll...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annorlunda - 4 mars 2008 19:30

Jag var hoss bup idag, det gick bra...men jag har sån bultande huvudvärk nu att jag tänker gå och lägga mig. godnatt allesammas...  jag har igentligen plugg och göra, men jag anser att jag ska må bra för att kunna plugga, liksom huvudvärk = dåligt = ...

Av annorlunda - 3 mars 2008 07:17

Haha, jätte kul. hej allihopa.jag vaknade för 10 min sen, en fruktansvärd natt kan jag tala om med smärta. :/ fan alltså. jag vaknade och hade fruktansvärt ont i sidan, det verkligen stack till enormt. typ kändes som jag fick kramp fast mkt värre smä...

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp. Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler...

Av annorlunda - 29 februari 2008 17:25

hej.jaha, det är fredag. hurra. var hemma idag, andledning? jag la mej med vilja och somnade om, vaknade vid 11... snark, låg till 12. då åkte mamma till sjukgymnasten(hon har vart väldigt sjuk så blev hon as smal, så sjukdomen började röra musklerna...

Av annorlunda - 29 februari 2008 01:31

Sista dagen för Februari. tiden flyger förbi... hmm... ny dag med, haha...Jaha... då har man gjort en lista för idag då.1) skolan. 2) ev. plugga. 3) städa badrummet... 4) städa hela mitt rum. 5) städa marsvinsburarna + alla tillbehör. 6) städa skrivb...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards