Direktlänk till inlägg 11 december 2007

humm?

Av annorlunda - 11 december 2007 22:24

Var inte i skolan idag, men jag somnade iallfall om, och vaknade runt 10 tiden.... *S*

Sen vid 11 ringde min klasskompis Vanessa o bah "Är Vire med dej?" ja ba "nej, fan jag är sjuk." o hon trodde verkligen jag varit i skolan, hahaha! hur lyckas man missa det? nåja, hahaha, lite roligt är det. eller...?  åsså sen vid 4 ringde jag Vire och frågade hur skoldagen vart. ;) åsså berättade hon allt :P jag ba "så snällt! xD" Haha(Nej det sa jag inte. ;P) aja. sedan la vi på, för hon skulle gå på toaletten (hah) :P å då började jag måla min shire häst, den är svart, numera med vita prickar *s* Fast jag ska måla om den trooor jag... ;) När jag har svart färg, den var ju redan svart. Målade även ett lager till på den gråa hästen och ska fixa eeen deltalj på den senare. som jag inte kan fixa nu. ;) Sedan, så spelade jag spel idag, datorspel... umm... spelade ett musik spel. ^^, faktiskt jätte kul, även om det är en ANING fjantigt. ;) Haha, jag hade skit kul! Fram tills det typ.,  6:e uppdraget, som jag verkligen inte fattade *s*, det var DÅ jag ringde Vire... :P

sedan, efter att käkat Spagetti & köttfärsås, så gick jag och såg på 7 avsnitt av julkalendern, har missat ALLA utan 2 liksom, så jag såg alla igen. xD Och då missade jag dagens, så jag ska kolla på det mer ikväll också. :-) Julkalender nörd, that's me! ;) Den är så himla rolig, och marsvinet är så sött! :D HAHA "nissa" istället för "Nisse", haha, lite lustigt... å man garvade åt han som hamnade i fängelset. :P Ska det vara barntillåtet och se när folk hamnar i fängelset?! haha. ;) Ibland undrar man nästan det. :P

Fick även veta om katten ju, vi ska kolla i typ 1 vecka om någon ägare finns, om inte så får jag den. <3  ;)  YAY :D Kattägare isf.. :D:D:D Hurra! :D

Äsch, nu ska jag måla en modellhäst ^^ Idag blir det Sam's tur. ;D Skimmel. han ska bli vit med grå man & svans. :D Snyggt va?! ;-) Lite drygt bara :D För jag börjar få ont om plats på min Lilla pall med hästarna. xD Så fort alla är klara flyttar dom tillbaka till bokhyllan, så snart dom är klara, när dom nu är det. -.-'

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annorlunda - 4 mars 2008 19:30

Jag var hoss bup idag, det gick bra...men jag har sån bultande huvudvärk nu att jag tänker gå och lägga mig. godnatt allesammas...  jag har igentligen plugg och göra, men jag anser att jag ska må bra för att kunna plugga, liksom huvudvärk = dåligt = ...

Av annorlunda - 3 mars 2008 07:17

Haha, jätte kul. hej allihopa.jag vaknade för 10 min sen, en fruktansvärd natt kan jag tala om med smärta. :/ fan alltså. jag vaknade och hade fruktansvärt ont i sidan, det verkligen stack till enormt. typ kändes som jag fick kramp fast mkt värre smä...

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp. Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler...

Av annorlunda - 29 februari 2008 17:25

hej.jaha, det är fredag. hurra. var hemma idag, andledning? jag la mej med vilja och somnade om, vaknade vid 11... snark, låg till 12. då åkte mamma till sjukgymnasten(hon har vart väldigt sjuk så blev hon as smal, så sjukdomen började röra musklerna...

Av annorlunda - 29 februari 2008 01:31

Sista dagen för Februari. tiden flyger förbi... hmm... ny dag med, haha...Jaha... då har man gjort en lista för idag då.1) skolan. 2) ev. plugga. 3) städa badrummet... 4) städa hela mitt rum. 5) städa marsvinsburarna + alla tillbehör. 6) städa skrivb...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards