Direktlänk till inlägg 19 december 2007

Farfar <'3

Av annorlunda - 19 december 2007 22:07

faan farfar, saknaden är oändlig. fan, 2 månader sedan du dog. detta går inte ! :'( Jag kan inte leva utan dig. Natten till 19 dec, jag grät, i över 1 timma, jag var deppig i 2. Jag är deppig hela dagarna, men jag har lärt mig att se glad ut. ångrar att jag inte besökte dig på sjukhuset, men jag klarade inte att se dig ligga där. å jag visste inte att du skulle dö.

Jag är inte ens stark nog att ta reda på hur du dog... jag minn dig knappt längre, farfar... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN dog du för?!!???!!!!!!!!!! de gör ont att leva utan dig !!!!!! :'/

One Day- Simple Plan!

One Day

Sometimes this house feels like a prison

That I just can't leave behind

There's so many rules

I gotta follow

Cuz you can't let go

I don't wanna hear it

And I just can't believe it

All the stupid things you say, but

One day

I won't take this anymore

One day

I'll be old enough

To do what I want to

And I won't have to run away

And you won't be there to say I'm not allowed to

One day

Sometimes I wonder if you know me

Or if you just pretend to care

So tell me are you

On a mission to bring me down?

I don't wanna hear it

And I just can't believe it

All the stupid things you say, but

One day

I won't take this anymore

One day

I'll be old enough

To do what I want to

And I won't have to run away

And you won't be there to say I'm not allowed to

One day

Go away

Don't look at me

Cuz we're not the same

And you can't do nothing

You can say

That it's not okay

But I'm not afraid

And you can't do nothing

One day

I won't take this anymore

One day

I'll be old enough

To do what I want to

And I won't have to run away

And you won't be there to say I'm not allowed to

One day

One day

Nanana.... One day [x4]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annorlunda - 4 mars 2008 19:30

Jag var hoss bup idag, det gick bra...men jag har sån bultande huvudvärk nu att jag tänker gå och lägga mig. godnatt allesammas...  jag har igentligen plugg och göra, men jag anser att jag ska må bra för att kunna plugga, liksom huvudvärk = dåligt = ...

Av annorlunda - 3 mars 2008 07:17

Haha, jätte kul. hej allihopa.jag vaknade för 10 min sen, en fruktansvärd natt kan jag tala om med smärta. :/ fan alltså. jag vaknade och hade fruktansvärt ont i sidan, det verkligen stack till enormt. typ kändes som jag fick kramp fast mkt värre smä...

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp. Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler...

Av annorlunda - 29 februari 2008 17:25

hej.jaha, det är fredag. hurra. var hemma idag, andledning? jag la mej med vilja och somnade om, vaknade vid 11... snark, låg till 12. då åkte mamma till sjukgymnasten(hon har vart väldigt sjuk så blev hon as smal, så sjukdomen började röra musklerna...

Av annorlunda - 29 februari 2008 01:31

Sista dagen för Februari. tiden flyger förbi... hmm... ny dag med, haha...Jaha... då har man gjort en lista för idag då.1) skolan. 2) ev. plugga. 3) städa badrummet... 4) städa hela mitt rum. 5) städa marsvinsburarna + alla tillbehör. 6) städa skrivb...

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards