Alla inlägg den 1 mars 2008

Av annorlunda - 1 mars 2008 21:45

"Kort och tjock, som aldrig våga ta ton".  Quizze feat Hampus- Pojken utan hopp.

Just nu har jag nyss sett Mello(Melodifestivalen). hehe. tycker att "nordman - I lågornas sken" var bra faktiskt. ;)  även 2:an. Åh, det skulle kunna bli mina nya idoler! ^^ *Lollo gilla er.*  hmm... <3  men den var så jävla underbart bra låt. :( :'D <33333

aja, jag tyckte Linda sög som in i f*n! ;o)  usch. )=

Och så vill jag skriva en del till Malle, idag... :
malin, du vet att du betyder mkt för mig va? att jag minns alla sköna stunder med dig. när vi bråkade var det en av det svåraste jag varit med om. att leva med att jag förstört ditt liv, det kunde jag inte. <3  tnks för att du förlät mig. :)  nu har det gått 2 år utan bråk, och herregud, vet du vad? jag ångrar ingenting med dig. ;)<3 Du är hon, den där underbara chattpolarn som jag vill träffa så gärna.  jag säger mycket, men gumman allt är så sant. <3  du vet ju varför jag skriver detta. och du ska veta att vad du än gör, jag kommer alltid älska dig. :)  Elvis,ElvisJr, Jag & Du! <3  Vi har samma humor typ och jag älskar det!!!! ;)< 33333  efter miljner långa samtal, chattat i 4 år, vågar jag säga orden: Alltid du & jag, genom livet-  Forever & together <3     Tnks för allt. <3  Och sist men INTE minst, utan störst, (haha) JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG MALIN *****!!! <33333333 :D:D:D:D:D:D:D:D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Läser du min blogg dagligen?
 Ja
 Nej
 Ibland
 Oftast
 Nej, men ska börja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards